DJ2DJ.nl

Benelux DJ Community

Skip to content

nieuwe mixer

De plek voor de 'draaitafel-artiesten'.

Moderator: DJ2DJ.nl Moderators Groep

nieuwe mixer

Postby Gait Distortion » Fri 2 Jul 2010, 4:29

Hoi Jongens ik ben nieuw hier, en ben opzoek naar een nieuwe mixer, nu wil ik het in een keer goed doen en niet later spijt krijgen.

Ik zat eerst te denken aan een 3 of 4 kanaals ecler nuo, maar ik begin nu te denken dat de ergonomie daarvan niets voor mij is.
Nu zat ik te kijken naar de ecler nuo 2.0 hij heeft de mogelijkheid om een eternal fader in te bouwen net als de ecler hak serie standaard heeft, al ga ik wel de VU meters per kanaal wat de nuo 3.0 wel heeft missen denk ik maar aan de andere kant, ik heb het nooit gebruikt en kan ik dat vu meter per kanaal idee niet beter over boord gooien?

En ik vind de eq knoppen wat aan de grote kant al zal het geen probleem zijn om wat hak serie knoppen te bestellen en er op te gooien.

En verder, zou ik niet beter meteen de ecler hak 380 kunnen kopen? als ik de eternal fader extra bestel voor in de ecler nuo 2.0 wat is dan nog het verschil? op de een of andere manier lijkt me de nuo serie van betere bouw kwaliteit als de hak serie, die kleine cue en balans fadertjes op de ecler hak serie staan me eigenlijk een beetje tegen, ook heb je op de nuo 2.0 3.0 etc genoeg mogelijkheden om je fader aan te passen.

En wat bijvoorbeeld over de rane mixers ? op dit moment neig ik wel meer naar de ecler's.
Gait Distortion
New user

Return to Turntablism Forum