Moderator: DJ2DJ.nl Moderators Groep
tairip wrote:Inderdaad ik had dit ook al gelezen op Synthforum... geen gekke deal al zeg ik het zelf als verkoper van dit goed!
Maarja garantie kan geloof ik in NL dan nog wel een lastig verhaal worden maar ja als je er 2 koop bespaar je 900.- daarvan kan je wel een keer een schade betalen...
_ruud_ wrote:tairip wrote:Inderdaad ik had dit ook al gelezen op Synthforum... geen gekke deal al zeg ik het zelf als verkoper van dit goed!
Maarja garantie kan geloof ik in NL dan nog wel een lastig verhaal worden maar ja als je er 2 koop bespaar je 900.- daarvan kan je wel een keer een schade betalen...
Dat is waar maar daar doe je het uiteindelijk niet voor met de gedachte van, mm... als hij stuk gaat heb ik wel 900 euro verdiend en kan ik het fijn daar van laten maken. of licht dat aan mij?
Jorique wrote:Moet je wel rekening houden met dat de stekkers een ander uiteinde hebben, dan moet je dus wel gaan zitten klussen aan je apparatuur. Maargoed... dat is het misschien nog wel waard.
Dj Dniz wrote:Ik heb ook zitten kijken naar CDJ1000MK3's alleen deze konden niet verstuurd worden naar nederland.
Bij verschillende shops heb ik dit al gemerkt. Als je er 1 bestelde ging het soms wel en soms niet.
Wel jammer van die mooie package deals die ze daar hebben. Maar als versturen niet lukt.

Dj Dniz wrote:Ik heb ook zitten kijken naar CDJ1000MK3's alleen deze konden niet verstuurd worden naar nederland.
Bij verschillende shops heb ik dit al gemerkt. Als je er 1 bestelde ging het soms wel en soms niet.
Wel jammer van die mooie package deals die ze daar hebben. Maar als versturen niet lukt.
Ga je toch ff heen met easyjet/ryanair
Phony wrote:Ik heb net even zitten kijken... Het valt me op dat het verschil een stuk kleiner kan zijn dan hierboven genoemd wordt, zeker als je naar de prijzen in Duitsland kijkt (waar ik dan ook meestal m`n spullen haal). Kunnen jullie nog wat webshops in de UK noemen (die naar NL verzenden) en misschien jullie ervaringen hiermee?
BM6A monitor speakers zijn er wel bizar "goedkoop"

Phony wrote:Ik heb net even zitten kijken... Het valt me op dat het verschil een stuk kleiner kan zijn dan hierboven genoemd wordt, zeker als je naar de prijzen in Duitsland kijkt (waar ik dan ook meestal m`n spullen haal). Kunnen jullie nog wat webshops in de UK noemen (die naar NL verzenden) en misschien jullie ervaringen hiermee?
BM6A monitor speakers zijn er wel bizar "goedkoop"
bambamstudio wrote:Natuurlijk is niet alles extreem goedkoop in de UK, dat beweer ik ook niet

descon wrote:
Ik bestel tegenwoordig al PS3 games vanuit de UK.....nu ik er over nadenk, ik heb ze nog niet binnen
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest