bambamstudio wrote:Vestaxjes gaan weg idd, interesse?
Nope, heb 2 SL's!
Moderator: DJ2DJ.nl Moderators Groep
bambamstudio wrote:Vestaxjes gaan weg idd, interesse?
MaximDJ wrote: Heb binnekort 2 Martin Mac 250's aangeschaft! Super heads!
Bouncy wrote:MaximDJ wrote: Heb binnekort 2 Martin Mac 250's aangeschaft! Super heads!
Mac250's... dat is toch niet origineel meer?
Maargoed, het zijn wel f*cking goede koppen...

bambamstudio wrote:Eindelijk de Native Instruments X1 in the house!

descon wrote:Zojuist besteld :
Heb altijd gezegd dat ik geen behringer wil hebben, maar nu moest ik er ook aan geloven. Er gaat ook geen geluid doorheen, dat scheelt weer

Schizo wrote:-Rodec Sherman Restyler
descon wrote:Same here, maar ik moet mijn uitspraak aanpassen.....zolang er geen geluid door gaat en niet beweegt
Malis wrote:descon wrote:Same here, maar ik moet mijn uitspraak aanpassen.....zolang er geen geluid door gaat en niet beweegt
Die BCR beweegt toch ook?? Ofja.. de rotary's toch..
Op dit moment heeft hij bij mij sterk afgedaan, hij wilt niet bepaald werken op mijn Macbookje.
Denk dat ik hem eens ga terug sturen naar Behringer, want zo kan ik natuurlijk niet blijven aan de gang gaan.

Malis wrote:descon wrote:Same here, maar ik moet mijn uitspraak aanpassen.....zolang er geen geluid door gaat en niet beweegt
Op dit moment heeft hij bij mij sterk afgedaan, hij wilt niet bepaald werken op mijn Macbookje.
Denk dat ik hem eens ga terug sturen naar Behringer, want zo kan ik natuurlijk niet blijven aan de gang gaan.
Ramoonus wrote:Malis wrote:descon wrote:Same here, maar ik moet mijn uitspraak aanpassen.....zolang er geen geluid door gaat en niet beweegt
dat ding is toch plug n play midi?

descon wrote:Ding is meer plug en config
Met cubase heb ik nog wat ruzie met de mapping, terwijl Ableton een stuk makkelijker ging.
tairip wrote:descon wrote:Zojuist besteld :
Heb altijd gezegd dat ik geen behringer wil hebben, maar nu moest ik er ook aan geloven. Er gaat ook geen geluid doorheen, dat scheelt weer
Ik wil die met die motorrized faders nog wel een keer uitproberen. Schijnt voor het geld erg leuk te zijn.

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest