Moderator: DJ2DJ.nl Moderators Groep
roog909 wrote:descon wrote:Beatport
staat er al tussen spuit elf![]()
@ tairipheld! lekker bezig.

4Djsonly.com Vinyl 192 kbps MP3 Download
Koder wrote:ff een vraagje omtrent beatport
ze vragen een code opt einde wanneer ik uitcheck en met visa wil betalen
welke code is dit?
mijn pincode van mijn visa? vind ik maar louche dat ik deze moet ingeven op een site
tairip wrote:Haha ook nog even voor de Vinyl mannen onder ons (Roog909)!
Dancegrooves.com VinylCD
DJ Leijo wrote:Maakt het kwalitatief heel veel uit of ik een (goedkopere) 192 kbps MP3-file download en die zelf op de computer omzet in een WAV-file, óf direct van de download-shop een WAV-file download (waar ik iets meer voor moet betalen)?
DJ Leijo wrote:320 kbps is wel goed, 192 niet?
DJ Leijo wrote:Ik heb geen grote PA (ik heb de tracks tot nu toe alleen beluisterd op de Philips-speakers van m'n computer), en ik ben helaas niet zo thuis in computers, MP3's etc. Ik ben net pas begonnen met downloaden, omdat er soms tracks zijn die op vinyl niet meer of erg moeilijk te krijgen zijn (en daardoor véél te veel geld kosten). Ik heb nog niet eens CD-spelers, maar die wil ik wel gaan aanschaffen (sowieso één, misschien twee).
Maar ik kan dus beter een andere website dan Dance-Tunes zoeken, begrijp ik? Want die leveren alleen maar 192 kbps-tracks.
DJ Leijo wrote:Ik heb geen grote PA (ik heb de tracks tot nu toe alleen beluisterd op de Philips-speakers van m'n computer), en ik ben helaas niet zo thuis in computers, MP3's etc. Ik ben net pas begonnen met downloaden, omdat er soms tracks zijn die op vinyl niet meer of erg moeilijk te krijgen zijn (en daardoor véél te veel geld kosten). Ik heb nog niet eens CD-spelers, maar die wil ik wel gaan aanschaffen (sowieso één, misschien twee).
Maar ik kan dus beter een andere website dan Dance-Tunes zoeken, begrijp ik? Want die leveren alleen maar 192 kbps-tracks.
tairip wrote:
Ja echt! Bagger site als ze niet snel meer dan 192 gaan leveren kunnen ze voor DJ use beter de deuren sluiten!
Ik noem dit geen serieuse aanbieder op de markt!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest