DJ2DJ.nl

Benelux DJ Community

Skip to content

Hoe zouden JULLIE dj2dj willen zien?

Suggesties voor DJ2DJ? Geef ze hier!

Moderator: DJ2DJ.nl Moderators Groep

Hoe zouden JULLIE dj2dj willen zien?

Postby Bouncy » Fri 11 Dec 2009, 22:03

Zoals de sommige mensen hier al hebben gemerkt heb ik het beheer overgenomen van dj2dj.nl. Ik ga proberen dit forum weer leven in te blazen, dit kan ik niet alleen want: "a community shape's and runs itself!", daarom vraag ik hier: wat zouden jullie nou ECHT willen zien? Omdat dj2dj samenwerkt met Gearjunkies.com zijn de mogelijkheden gigantisch en vrijwel niets is onmogelijk!

Ik hoor het wel! :)
Een goede buur, heeft een frituur!
Bouncy
Administrator

Re: Hoe zouden JULLIE dj2dj willen zien?

Postby tairip » Fri 11 Dec 2009, 22:12

Probeer meer leden te werven waardoor de activiteit groter word. Ikzelf post bijna nooit iets behalve als reactie, zodra er dus activiteit is gaat het beter lopen.

Reviews moeten er komen. (Heb ik in een donkerbruin verleden ook wel eens iets over gezegd, wou toen wel iets doen maar is ook niets van gekomen).
Het moet actueler, alleen dat gebeurd ook als er meer leden zijn.
Qua functionaliteit e.d. is het een redelijke site. Alleen ideeën zoals op DJR fotoalbum enz. enz. maken het interessanter om hier te komen.

Actie interactie.
The music sound better with you!
tairip
Super User

Postby roog909 » Thu 18 Feb 2010, 0:00

zorg nou ns dat die kitchens-dj/gearlinks er komen. Dat is echt een unieke functie, kan je je echt mee onderscheiden. Het is leuk, en je kan er een soort gebruikers-reviews functie eraan vastkoppelen.

verder? WEB2.0, er zijn verschillende hele intressante doorlink mogenlijkheden voor dj2dj. Die helaas nooit toegepast zijn, maar de plannen liggen er als het goed is, (bij GJ) dus ik zou er naar vragen!
(b.v. je twitterfeed live als sig.) ik ken het al tijden van de wat internationalere forums, is dope.
en natuurlijk goedgeschreven degelijke reviews zoals tairip al zei. Qua traffic maar ook qua naamsbekendheid werkt dat uitstekend, forum krijgt body en inhoud. En probeer daar ook echt routine in te krijgen, wij probeerden altijd zo elke 2 a 3 maanden toch iets af te krijgen (lukte niet altijd maar oke) zodat mensen ook terug blijven komen voor die reviews. En lever ook eens andere content dan anders af. Elk nederlands dj-forum richt zich altijd maar op beginners, goedkope gemini-troep en contestjes. Er zijn zat mensen die dat stadium allang al voorbij zijn.

Verder nog n tipje: hoe de mods zich gedragen werkt 1 op 1 door naar de forumleden. Dus selectief ban-beleid en haantjesgedrag? Zeg maar dag tegen de sfeer en je leden. (ook de reden waarom ik hier weinig meer te vinden ben uiteindelijk ;) ) Dus reageren op de post van Tairip had best netjes geweest, hij neemt toch ook de tijd en moeite om jou van een antwoord te voorzien?
"ik ben niet arrogant, ik heb gewoon n hoop zelfkennis"© Carien

updated! www.dj-lagonda.nl
roog909
Fanatic User

Postby tairip » Thu 18 Feb 2010, 13:23

Ik merk hier dat er alleen wat nieuwe gear gepost word. Er is 1 DJ kan zo even niet op de naam komen die stug een mix post eens in de zoveel tijd. En af en toe komt er een heel oud topic boven drijven.

Ik denk zelf dat DJ2DJ een van de minst goed lopende forums is. Het is dat ik hier al een poos aangemeld ben anders had ik het niet gedaan denk ik.

Mensen zoeken in de zoekmachine. Gooi wat speculaties de lucht in, daar zijn mensen dol op. Ze moeten natuurlijk wel op een kern van waarheid berusten.

Ik kan wel een review typen, maar doe dat niet voor niets. Dat houdt in dat ik hoop dat er reactie komt en dat het niet voor niets is geweest. De gouden tijd hier is over. Dat komt omdat alle anders fora's jullie voorbij gelopen zijn qua design, functionaliteit en leden.
tairip
Super User

Postby descon » Thu 18 Feb 2010, 15:13

roog909 wrote:En lever ook eens andere content dan anders af. Elk nederlands dj-forum richt zich altijd maar op beginners, goedkope gemini-troep en contestjes. Er zijn zat mensen die dat stadium allang al voorbij zijn.

En als je iets aankondigt.....zorg dat die review er ook op komt binnen een acceptabele tijd:

viewtopic.php?f=28&t=16079

Ik heb hem nog niet gezien.......zijn toch onderwerpen waar je mee kan scoren ;)
When it comes to mixing , I'm about as expert as a palsy patient performing brain surgery with a pipe wrench.
descon
Insane User

Postby tairip » Thu 18 Feb 2010, 16:48

descon wrote:
roog909 wrote:En lever ook eens andere content dan anders af. Elk nederlands dj-forum richt zich altijd maar op beginners, goedkope gemini-troep en contestjes. Er zijn zat mensen die dat stadium allang al voorbij zijn.

En als je iets aankondigt.....zorg dat die review er ook op komt binnen een acceptabele tijd:

http://dj2dj.nl/forum/viewtopic.php?f=28&t=16079

Ik heb hem nog niet gezien.......zijn toch onderwerpen waar je mee kan scoren ;)

Ze zijn er mee bezig geloof ik alleen moet het nog goed gekeurd worden. Alleen mist midi in het verhaal meen ik me te heugen.
tairip
Super User

Postby bambamstudio » Thu 18 Feb 2010, 17:13

descon wrote:

daar kan ik antwoord op geven....nee laat ik het maar niet doen.......
Cursussen en opleidingen produceren, cubase, ableton en DJ KLIK HIER
bambamstudio
Administrator

Postby bambamstudio » Thu 18 Feb 2010, 18:00

tairip wrote:Ik merk hier dat er alleen wat nieuwe gear gepost word. Er is 1 DJ kan zo even niet op de naam komen die stug een mix post eens in de zoveel tijd. En af en toe komt er een heel oud topic boven drijven.

Ik denk zelf dat DJ2DJ een van de minst goed lopende forums is. Het is dat ik hier al een poos aangemeld ben anders had ik het niet gedaan denk ik.

Mensen zoeken in de zoekmachine. Gooi wat speculaties de lucht in, daar zijn mensen dol op. Ze moeten natuurlijk wel op een kern van waarheid berusten.

Ik kan wel een review typen, maar doe dat niet voor niets. Dat houdt in dat ik hoop dat er reactie komt en dat het niet voor niets is geweest. De gouden tijd hier is over. Dat komt omdat alle anders fora's jullie voorbij gelopen zijn qua design, functionaliteit en leden.

dank je voor je kritiek, hier kunnen we iets mee.
Dat van design is smaak, ik vindt bijvoorbeeld DJR oerlelijk en saai. Qua aantal leden heb je het ook niet juist, we hebben er ruim 1000 meer dan een niet nader te noemen forum. Functionaliteit ligt deels aan de software. We kunnen wel zeggen dat we een stabiel forum hebben, ik nogal eens andere dj fora uit de lucht zijn. Maar aantal leden zegt zoiezo niets. Het aantal posts is wat telt.

Doordat we nu nieuwe mensen aan het roer hebben hopen we dj2dj een ander karakter te gaan geven, zoiets gaan niet meteen. Datzelfde geldt voor reviews, iets moet geschreven en gekeurd worden, dus na een aankondiging kan niet iets binnen 5 dagen online zijn, dan mogen fabrikanten ff wat sneller worden met hun reacties.

Deze post van Wytse is vooral bedoeld om eens te kijken welke richting hij en Maxim uit willen gaan, en, nog belangrijker, wat de leden willen. Het hoeft niet een druk forum te worden, goede content is beter dan 10.000 posts per maand.

Nogmaals, alle feedback wordt gewaardeerd en besproken, wij van Gearjunkies hebben alle vertrouwen in Wytse en Maxim, nu jullie nog ;)

Marc
Cursussen en opleidingen produceren, cubase, ableton en DJ KLIK HIER
bambamstudio
Administrator

Postby tairip » Thu 18 Feb 2010, 18:22

Wel veel leden, weinig reactie! Dat is jammer, altijd dezelfde die posten.
tairip
Super User

Postby descon » Thu 18 Feb 2010, 19:37

bambamstudio wrote:
descon wrote:

daar kan ik antwoord op geven....nee laat ik het maar niet doen.......

Mag ook altijd via pm ;)

Ik wens uiteraard de nieuwe mods veel succes.
When it comes to mixing , I'm about as expert as a palsy patient performing brain surgery with a pipe wrench.
descon
Insane User

Postby Bouncy » Thu 18 Feb 2010, 22:16

Denk er ook aan dat wij, voordat we iets doen, het eerst uitwerken! Uiteindelijk komt het er dan alleen maar verzorgder uit te zien!
Een goede buur, heeft een frituur!
Bouncy
Administrator

Return to Suggesties